Thursday, November 17, 2005

Rujukan kita?

...apa yg lisa tulis adalah dari opinion dan dari kelas yang lisa hadir,sebarang kesalahan lisa memohon ampun pada Allah dan lisa harap pembaca semua kembalilah semula pada al-Qur'an dan Hadis Rasuluallah saw sebagai rujukan.
..kelemahan lisa,lisa ni banyak cakap..banyak cakap banyak pula kesalahannya jadi sejak kebelakangan ni >suka explore dari bg hujah sendiri.Tak berani bg hujah kalau xde dalil sahih dari Qur'an dan hadis muktabar
...banyak luangkan masa kat cc sekarang, best explore byk benda.Tak sedar tgk2 dah malam..kadang2 tak makan pun xpe tak perasan pun.rasa macam nak duduk je kat depan komputer ni 24jam cari bahan ilmiah.
...tapi tak sama dengan berguru .Guru > eficient rasanya...coz kita boleh tengok muka tuan guru kita.sejuk mata memandang...
...sejak post dari "something to share" dan "smell something"pasal kenapa blogger,goggle serve benda ni free je,mesti ada something .Dari diari boleh tahu pemikiran,life ,so senang nak attack nanti.Jadi > suka menulis kat diary kembali..hal personal..sometimes kita tak nak share something because kita rasa benda tu bkn utk dikongsi it just 4 rujukan kita je.
..InsyaAllah lisa akan buat mana yg termampu untuk pengkongsian sahabiah semua..

Moga kita dilimpahkan Rahmat dan kasih sayang dari Nya..ameen

No comments: