Friday, September 09, 2005

Kasihku Abadi

Kamar hatiku sekian lama suram dan sepi kekosongan ..
aku mencari insan sejati untuk menemani hidupku..(an-nur:32)
adam dan hawa,diciptakan disenang rasa kasih sayang (ar-rum:21)
agar bersemi ketenangan dan kedamaian di hati

hanya kuharap keikhlasan..(az-zumar:11)
Dan kurindukan keramahan..
aku inginkan kemesraan berkekalan berpanjangan
Mengasihimu dikasihi(al-baqarah:187)
Menyayangimu disayangi(al-baqarah :187)
Merindui dan dirindui(al-baqarah :187)
Saling mengerti di hati

biar hilang kabus diwajahku biar tenang resah di dadaku..
terimalah serta kabulkan harapan ini oh tuhan..(al-baqarah:186)

ku melafazkan kata penuh makna bersaksi tuhan yg maha pemurah
hidup mati jodoh pertemuan di tentu Allah yg Esa perkenankan hasrat di hatiku.(al-baqarah:258)

Moga impian kan di rahmati dipertemukan srikandi susah dan senang saling harungi demi cinta yg hakiki

*an-nur:32-Dan kahwinkanlah org2 yg bersendirian....
*ar-rum:21-Dan di antara tanda2 kekuasaannya Dia menciptakan untukmu isteri2 dari jenismu sendiri,supaya kamu cenderung dan merasa tenteram kpdNya dan di jadikanNya diantaramu kasih dan sayang
*az-zumar:11-Katakanlah"Sesungguhnya aku diperintahkan supaya menyembah Allah dan memurnikan ketaatan kpdNya dlm (mjlnkn) agama.
*al-baqarah:187-"....mereka itu adalah pakaian bagimu,dan kamu pun adalah pakaian bagi mereka
*al-baqarah:186-Dan apabila hamba2ku bertanya kpdmu ttg Aku,maka (jawablah) bahawasanya aku adalah dekat.Aku mengabulkan permohonan orang yang berdoa apabila ia berdoa kpdKu,maka hendaklah ia memenuhi segala perintahKu dan hendaklah mereka beriman kepadaKu,agar mereka selalu berada dalam kebenaran
*al-Baqarah:258-"ketika Ibrahim mengatakan......tuhanku ialah yang menghidupkan dan mematikan...."

1 comment:

jacko492 said...
This comment has been removed by a blog administrator.