Wednesday, April 27, 2011

Bila ujian menghimpitku...

Bismillahirrohmanirrohim..

Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang.

Ya, Allah! Kau kuatkan hatiku ini agar tetap tsabit dan tidak lemah. Sesungguhnya hambaMu ini tidak kuat . Ya Allah..memang benar kehidupan ini untuk dinikmati dan diterokai.Memang perlu aku menjadi hamba yang sentiasa bersyukur dengan seadanya. Namun ujian Mu benar2 mengocak jiwa lemah ku ini. Namun kupasrahkan jua dan tetap yakin berdoa di setiap apa yang berlaku ,mungkin ada hikmah yang tersembunyi yang aku sendiri tidak dapat membuka rahsia Mu.Biarlah hijab ini hanya Allah tuhan semesta Alam sahaja yang mengetahui dan membongkarnya. Moga aku menjadi lebih dewasa dan more open minded...

Ya Allah, hari ini pensyarah lisa,tuan haji nordin menegur dan menyuntik kata2 semangat pada lisa.Lisa dah berikrar agar semester ini lisa dapat mengulangi kejayaan semester lepas. huhu Alhamdulillah bersyukur ada juga yang sudi bertanya khabar .Semoga tuan haji diberi kesihatan dan kebaikan dengan kebaikan yang banyak.

Hm.. lessen L lisa dah renew 2kali. tamat 6/6/2011. nak kena RM160.Format netbook Rm30.yuran kolej rm530+rm530...

so Cuti 3 bulan ni nak kerja..Ya Allah..permudahkan lisa dapat kerja.

Aku Cintai Allah...

Aku Cintai Rasul..

Don’t compare ur life to others.You hv no idea what their journey is all about”


No comments: