Friday, July 08, 2005

Malunya...

Malunya aku padaMu... Allah.........

Setiap waktu susah untuk mengingati...Mu..mujahadahku...

Malunya aku Ya Allah...

Sering lupa dan berangan2...

namun bekal masih belum cukup..untuk berhadapan....dgnMu....

Malunya aku ya Allah...

Sering terlupa..dan..terlupa..dan...terlupa...dan...terlupa....

Malunya aku Ya Allah...

ibadatku kurang dan belum cukup sempurna....

Malunya aku...Ya Allah...

mengigil...aku..takut akan dosa....

Malunya aku Ya Allah....

sering ketawa...dan ketawa...dan ketawa

Malunya aku Ya Allah...

neraka ke tempatku nanti...

Malunya aku yang Allah...

ibadat para solehin....aku????

TakutNya aku Allah...

matikanlah angan2ku...

bimbangkan aku tiap ketika....

Takut dan harap agar ibadat di terima.....

Allah...hadirkan CINTA ku hanya Pada ...Mu..

8/7
5.45pm

No comments: